
EXPECT, EXPAND, EXPLORE
EXPRESS, EXPERIENCE
Expect, expand, explore, express, experience - tych pięć słów idealnie opisuje potrzeby współczesnych pracowników. Jesteśmy marką spółki Emotivo, polskiego lidera w branży czasu wolnego, właściciela marek Prezentmarzeń, Go-Racing i Formula Drive oraz inwestora głównego Funzeum. Ostatnia dekada, którą w większości czasu spędziliśmy na edukacji Polaków w zakresie higieny czasu wolnego, przyniosła rewolucję w naszym społeczeństwie. Nasi rodacy zdecydowanie chętniej uprawiają sporty, częściej podróżują i próbują nieszablonowych form spędzania czasu wolnego. Ten trend widać na każdym kroku. Rynek rozwija się dziś w tempie bez precedensu. Mamy nadzieję, że w pewnym zakresie jest to również nasza zasługa.

Emocje są kluczem
Od lat zgłębiamy wiedzę na temat emocji i ich wpływu na życie nasze i naszych klientów. Jak się okazuje nie tylko nas interesuje to zagadnienie. Psychologowie na całym świecie pracują nad wyjaśnieniem zagadnienia pamięci emocjonalnej. Jej mechanizmom w dużym stopniu zawdzięczamy naszą dobrą kondycję psychiczną. Dr. Marigold Linton zauważyła, że zdarzeń związanych z emocjami pozytywnymi zapamiętujemy więcej i na większym poziomie szczegółowości niż tych o negatywnej konotacji. Co za tym idzie, zdecydowanie łatwiej nam po nie sięgać. Według sieciowej teorii Bowera, nasze wspomnienia są siecią skojarzeń połączonych węzłami, których aktywacja przywołuje konkretne zdarzenia z naszego życia. Tymi węzłami są emocje, a ich intensywność odpowiada za to na ile zapamiętamy konkretne zdarzenia w naszym życiu. Doświadczanie pozytywnych emocji poprawia również jakość naszego życia, Taylor i Brown dowiedli ich wpływ między innymi na łatwość w budowaniu relacji międzyludzkich, ciekawości świata, większą aktywność oraz umiejętność myślenia abstrakcyjnego.
Źródło:
1. Bower GH. Mood and memory. Am. Psychol.1981; 36:z 129–148.
2. Linton M. Ways of searching and the contents of memory. W: Rubin DC, red. Autobiographical memory. Cambridge: Cambridge University Press; 1986, s.159–188.
3. Taylor SE, Brown JD. (1998). Illusion and well-being: A social psychological perspective on mental health. Psychol. Bull. 1998; 2: 193–210.
Sprawdź nasze rozwiązania

organizacja eventów
-
skróć czas aklimatyzacji pracowników
-
integruj skutecznie zespół
-
zmniejsz rotację nowo przyjętych
-
pozwól pracownikom wspólnie osiągać cele

gifty dla pracowników
-
doceniaj i nagradzaj w atrakcyjny sposób
-
popraw atmosferę w miejscu pracy
-
wzmocnij swój wizerunek dobrego pracodawcy
-
zwiększaj zaangażowanie i pozytywną motywację
Dlaczego exp•pro?

poprawa subiektywnej oceny atmosfery pracy wg teorii Marigold Linton

budowanie sieci pozytywnych skojarzeń z pracodawcą

poprawa jakości czasu wolnego pracowników