top of page

BLOG
Employee value proposition (EVP) - czym jest i jak je odnaleźć?
Co to jest EVP i jak je określić dla swojej firmy? Jaką rolę odgrywa w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej? Poznaj sekret EVP!

Anna Pieczara
18 sty 20237 minut(y) czytania


Kompetencje miękkie na rynku pracy zyskują na znaczeniu. Czym są i dlaczego są tak ważne?
Kompetencje miękkie w przeciwieństwie do umiejętności twardych są niemierzalne i trudniej je ocenić. Mimo to właśnie na nie coraz...

Anna Pieczara
11 sty 20235 minut(y) czytania


Odpoczynek od pracy. Dlaczego warto o niego zadbać?
Odpoczynek jest tak samo ważny, jak praca. Jeśli masz wrażenie, że odpoczywając marnujesz czas, musisz poznać konsekwencje pracy ponad...

Anna Pieczara
4 sty 20236 minut(y) czytania


Przepracowanie i nadmiar obowiązków w pracy. Jak sobie z nimi radzić?
Chociaż coraz bardziej popularne są hybrydowe modele pracy czy 7-godzinny wymiar etatu, kultura przepracowania jest silnie zakorzeniona w...

Adrianna Stoga
28 gru 20226 minut(y) czytania


Praca zespołowa - dlaczego jest tak ważna i co zrobić, żeby była efektywna?
Zespół jest z definicji pewną liczbą osób połączonych poprzez zadania przybliżające ich do realizacji wspólnego celu. Właśnie to...

Sylwia Kober
21 gru 20226 minut(y) czytania


Team building. Czym różni się od integracji i dlaczego warto go stosować?
Zespół pracowniczy to podstawowa komórka budująca każdą organizację. W zależności od wielkości firmy i jej obszaru działalności mogą się...

Aleksandra Rębisz
14 gru 20226 minut(y) czytania


bottom of page